Ola og Frederik i Canada

09 November 2006

Vancouver!

Det er torsdag kveld og vi gjør oss klare til langhelga i Vancouver. Flyet går i morgen tidlig og vi drar hjem igjen i løpet av tirsdagen. Alle kjente skal bo på et 4.5 stjerners luksushotell, så vi er spent på hva som venter oss der :)

Vi kommer nok med en oppdatering underveis eller etterpå, her er i alle fall deltagerlisten:

Norge: Frederik og Ola
Østerrike: Philipp, Heinz, Christian, Lizie og Birgit
Brasil: Daniela
England: Hayley
Nederland: Sjoerd
Canada: Ivy

Med andre ord, nok en ganske så internasjonal gjeng. Jeg tror både jeg og Frederik tar med bærbare PC'er, så helt utilgjengelige er vi ikke. Min norske mobiltelefon blir hjemme, så evt SMS/samtale må gjøres med mitt canadiske nummer.

Ha en fin helg i Trondheim.

3 Comments:

  • Hei. Jeg er spent på å høre fra turen deres!

    Trine

    By Anonymous Anonymous, at 16 November, 2006 10:06  

  • Heisann. Jeg er innom og leser hva dere driver med, men jeg er vel ikke spesielt flink til å gi lyd fra meg. Det ser jo ut som dere har det bra der borte.

    Du har ikke tenkt på comeback på hockeybanen da Ola? Nå som du er i hockeyens hjemland :)

    By Anonymous Anonymous, at 16 November, 2006 12:21  

  • Har nok ikke det, Roy :) Men jeg vurderer å kjøpe meg brukte skøyter snart, det hadde vært kjekt.

    I går så vi for øvrig Oilers vs Red Wings. Oilers ledet 3-2 helt til Red Wings tok ut keeperen og scoret 3-3 2.5 sekunder før slutt (!). Ingen mål i sudden death, så det ble straffe. Begge lag måtte skyte hele 7 straffer før det ble avgjort, og Oilers vant. Patrick Thoresen hadde ingen god dag, og bommet på sin straffe.

    Vi skal oppdatere med Vancouverturen senere i kveld (dvs i morra tidlig for dere)

    By Anonymous Anonymous, at 19 November, 2006 14:17  

Post a Comment

<< Home